Went en Israël - Mars 2008

Page 5 sur 14 Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Suivant

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Re: Went en Israël - Mars 2008

Message par pretty le Mer 12 Mar 2008 - 21:05

Alors je vous explique.

Je suis encore au bureau et je viens d'embrasser mon écran d'ordi. Mon collègue me prend pour une dinguehhhhhhhhhhhhh mdr2

Il est beau, il est divin, Wentychou.......j'arriveuhhhhhhhhhhhhhhh dinguotte2

Merci pour les tofs ma Yaya adorée kiss calin

[On peut partir sans ne jamais rien quitter
On peut rester sans ne jamais rien oublier
]
pretty
L'ivresse WEM-III

Féminin

Revenir en haut Aller en bas

Message par nidith le Mer 12 Mar 2008 - 21:22

evanoui evanoui evanoui evanoui evanoui evanoui

Bon, à part ça, merci Soraya, même si ces photos nous rendent dinguotte2 !!!
Vous avez remarqué, sur la photo avec la femme "rayée", on peut voir qu'il a sorti sa chemise de son pantalon (y a encore les plis! content ) et en plus y a la petite étiquette qui dépasse en bas de cette même chemise, c'est trop mimi! tongue J'aime les hommes qui savent se mettre à l'aise... cool :lol:
I love you Quelle Bombe!!!
nidith
Psych'Ward VIP

Féminin

http://needyou.kazeo.com

Message par Invité le Mer 12 Mar 2008 - 21:23

j'ai trouvé 2 photos j'espere qu'elles n'ont pas eté deja posté

Invité
Invité

Message par soraya le Mer 12 Mar 2008 - 21:28

On peut même voir la taille de sa chemise c'est L et qu'il boit un thé avec du miel
soraya
Psych'Ward VIP

Féminin

http://wentworthearlmiller.com

Message par Invité le Mer 12 Mar 2008 - 21:31

evanoui evanoui evanoui evanoui evanoui evanoui evanoui evanoui
jésus marie joseph!!!!!!!!!!!!!! je sais plus quoi dire d'autre! confused

Je suis encore au bureau et je viens d'embrasser mon écran d'ordi. Mon collègue me prend pour une dinguehhhhhhhhhhhhh mdr2

mdr2 mdr2 mdr2 mdr2 j'imagine bien la scène! t'as fait fort pretty! si ton collègue savait!!!!

Invité
Invité

Message par FallingStar le Mer 12 Mar 2008 - 21:36

soraya a écrit:
Merci pour tout Soraya :ahla ... YOU ARE AN ANGEL !!!

Sur cette photo, OMG ==> evanoui evanoui evanoui

De l'IT je retiens qu'il adorerait jouer un bad boy... parce qu'il n'en a encore jamais eu l'opportunité... Waow !!! naughty

Oui Nidith, j'ai moi aussi remarqué la chemise froisée au niveau de la taille... j':coeur2 !!!
Ahlala, mais qu'est-ce qu'il est hot sur ces pics !!!
J'en suis toute I love you et :blissy:

Ben j'envie les Louloutes qui auront la chance de le voir à Paris.
Je vous en supplie à genoux les filles, faites des pics à gogo et postez les ici en HQ, PLEASE car toutes celles qu'on a pour l'instant d'Israël ne sont pas en grand format... confused

FallingStar
Despérément WEM-III

Féminin

Message par soraya le Mer 12 Mar 2008 - 23:27

source fcowm
soraya
Psych'Ward VIP

Féminin

Message par pb-addict le Mer 12 Mar 2008 - 23:29

waww! IL est magnifique. Merci pour les photos et l'article.
Par contre j'ai retenu qu'il avait 5 gardes du corps shocked !! Ca doit faire bizarre quand même de pas pouvoir marcher a peu près tranquilement...
pb-addict
WEM-III innocent(e)

Féminin

Message par Invité le Mer 12 Mar 2008 - 23:37

happy MERCIIIIIIII ma Soraya banane

Invité
Invité

Message par cara2828 le Mer 12 Mar 2008 - 23:38

:merci pour tout Soraya !!!

evanoui evanoui evanoui evanoui evanoui

Je suis dans tout mes états...

kiss
cara2828
Psych'Ward VIP

Féminin

Message par sarahbreak le Mer 12 Mar 2008 - 23:55

J'adore les 2 photos où il est avec le mec et s'occupe de son ptit thé au miel. J'adore, d'abord, il est ADORABLE avec son jean sa chemise et sa cravate (il aurait du reserver ça pour paris) et en plus il me fait rire à mettre du miel dans son thé, c'est trop chou, c'est un truc de fille ça, ça le rend doux et attendrissant.
J'suis sure qu'il se fait des ptites tisanes apaisantes le soir avant d'aller se coucher ! LOL

N'importe quel autre mec aurait pris un café, non lui, il prend un thé ! (pas de frapuccino, donc pas de café ! et nah ! ) lol

Dernière édition par sarahbreak le Mer 12 Mar 2008 - 23:58, édité 1 fois

sarahbreak
WEM-III habitué(e)

Message par Invité le Mer 12 Mar 2008 - 23:55

Merci pour tout Sorayaaa super happy

Invité
Invité

Message par angel_steph le Jeu 13 Mar 2008 - 2:20

Merci Pour tout!! Les photos sont sublime et il a l'air d'être ne pleine forme!!
angel_steph
WEM-III fossilisé(e)

Féminin

Message par pretty le Jeu 13 Mar 2008 - 3:16

Merci ma Yaya kiss kiss

[On peut partir sans ne jamais rien quitter
On peut rester sans ne jamais rien oublier
]
pretty
L'ivresse WEM-III

Féminin

Message par soraya le Jeu 13 Mar 2008 - 10:27

Vidéo une tite traduction si c'est possible ?

http://www.dailymotion.com/video/x4p1ph_wentworth-miller-interview-israel_news
soraya
Psych'Ward VIP

Féminin

Message par Invité le Jeu 13 Mar 2008 - 10:51

Voila un petit cours sympathique pour apprendre à dire correctement son nom !!! Wink

Allez, les filles qui vont à Paris, c'est l'heure de l'entrainement pour être "PERFECT" siffle

Rooooooooo, ce mot me tue dans sa bouche :pendu:

:merci Ma YAYA !!!!!

omg Je suis... Je suis... Je suis... pffffffffffffffffff evanoui

Invité
Invité

Message par Invité le Jeu 13 Mar 2008 - 11:07

ppppppppppfffffffffffffffffffffffffff !!!!

je ne sais plus que dire shocked shocked bave2 bave2

il est trop chou, trop sexy, trop calor.... hot

Invité
Invité

Message par FallingStar le Jeu 13 Mar 2008 - 11:21

Soraya... je t'adore !
MERCI+++ pour cette vid

OMG, il est absolument à evanoui evanoui evanoui
La voix, le look, son attitude, son rire... TOUT !
:graffiti:

FallingStar
Despérément WEM-III

Féminin

Message par colleen1 le Jeu 13 Mar 2008 - 11:26

bon alors j'ai rien compris à part son " went " " worth " " together "

mais sa voix me suffit à rester devant mon écran sans m'ennuyer un eseconde :lol: ( et puis son rire... evanoui )

:merci soraya ! :bisous
colleen1
Psych'Ward VIP

Féminin

Message par Invité le Jeu 13 Mar 2008 - 11:37

put*** quel homme mon dieu! evanoui evanoui evanoui mon coeur va lâcher si ça continue!

alors moi ce que j'ai compris c'est au début quand le journaliste lui dit en gros qu'il y a un tas de personnes qui tuerait pour être à sa place à cet instant, sur quoi went rigole. puis à un moment il lui demande s'il n'a pas peur de l'après prison break & went lui répond qu'il ne veut pas être seulement michael scofield & qu'il a besoin de se réinventer dans le métier...c'est à peu près tout ce que j'ai compris. Wink

Invité
Invité

Message par cara2828 le Jeu 13 Mar 2008 - 12:04

Bon moi j'ai pas compris grand chose mais c'est pas grave... :lol:

C'est moi ou il est de plus en plus parfait... bave2 bave2

Il va toutes nous rendre complètement folles ce type un jour... dinguotte2

Et dire que certaines auront peut-être la chance de le voir en vrai ce week-end... copine

:merci pour cette vid !!!

:graffiti:

smack smack
cara2828
Psych'Ward VIP

Féminin

Message par Invité le Jeu 13 Mar 2008 - 13:06

Génial, merci pour toutes ces photos et vidéo ! pompom2

Invité
Invité

Message par soraya le Jeu 13 Mar 2008 - 13:59

vidéo

video
http://yes.walla.co.il/?w=1/7241/1248969

Traduction d'un it en anglais par Adi de exco

I decided to transcript it for you, like an article:
The reporter: Hello
Went: Shalom, hello
R: With your premission, we'll start with a quick association game
W: um, absolutely, shoot
R: Prison break
W: Michael Scofield
R:Hollywood
W: Holy war
R: Freedom
W: rights
R: devotion
W: loyalty
R: televison
W: rent (hehe..)
R: before you became an actor, you went to Princeton
W: Yes
R: You studied English literature, if I'm not mistaken
R: That means that your route to stardom wasn't the one that most actors go through
W: No, it was pretty _____ (I couldn't understand what he said, he used a big word.... hehe) I wanted to be an actor as a kid, but I was raised with a healthy respect for education, achievement in that direction, my parents wanted me to have the best education possible, so it was expected that i'd go to a school like Princeton, and while at Princeton I began acting as a hobby, not a career, not something to take seriously, post graduation. So it took me a while to get back around to this thing I loved originally, which is why I started working in the business on the other side of the camera. I worked in developpement for a couple of years and was a temp for 6 years at studios and networks and that gave me a really valuable and I think different perspective on the business than most actors. It just made clear to me how collaborative this effort really is, the fact that we make a TV show every week, that we take 52 pages of script and squeeze it into an 8 day shoot, with the help of a 150-200 people , is a miracle. And there's a lot that goes into the creation of Michael Scofield, what you see in your average episode of prison break is not just my work represented, but the work of dozens and dozens of people and I think that knowledge, hanging on to that knowledge, is important because it keeps you grateful, it keeps you aware that there are a lot of people who go into the making of you, there are a lot of people who can take credit for your success besides yourself.
R: the character of Michael Scofield seems to me that is a bit different from other heroes in similar shows.
W: Mmmm..
R: do you agree?
W: well I would actually argue that Michael has more in common with your average TV hero these days than one might think, I think if you look at Lost or 24 or the shield or a number of other american series you find lead characters, "good guys", that have the traits of bad guys, that have certain rough edges to them, that do questionnable things, that are not afraid to get their hands dirty for a good cause. In that sense I think Michael Scofield is sort of in keeping with the rat(?) (again, big word) in terms of perception of what is heroic , or what is believable about heroic.
I hope my post isn't too long already, I'll continue in a new one, I hope it's OK... Traduction d'un it en anglais par Adi de exco

I decided to transcript it for you, like an article:
The reporter: Hello
Went: Shalom, hello
R: With your premission, we'll start with a quick association game
W: um, absolutely, shoot
R: Prison break
W: Michael Scofield
R:Hollywood
W: Holy war
R: Freedom
W: rights
R: devotion
W: loyalty
R: televison
W: rent (hehe..)
R: before you became an actor, you went to Princeton
R: You studied English literature, if I'm not mistaken
R: That means that your route to stardom wasn't the one that most actors go through
W: No, it was pretty _____ (I couldn't understand what he said, he used a big word.... hehe) I wanted to be an actor as a kid, but I was raised with a healthy respect for education, achievement in that direction, my parents wanted me to have the best education possible, so it was expected that i'd go to a school like Princeton, and while at Princeton I began acting as a hobby, not a career, not something to take seriously, post graduation. So it took me a while to get back around to this thing I loved originally, which is why I started working in the business on the other side of the camera. I worked in developpement for a couple of years and was a temp for 6 years at studios and networks and that gave me a really valuable and I think different perspective on the business than most actors. It just made clear to me how collaborative this effort really is, the fact that we make a TV show every week, that we take 52 pages of script and squeeze it into an 8 day shoot, with the help of a 150-200 people , is a miracle. And there's a lot that goes into the creation of Michael Scofield, what you see in your average episode of prison break is not just my work represented, but the work of dozens and dozens of people and I think that knowledge, hanging on to that knowledge, is important because it keeps you grateful, it keeps you aware that there are a lot of people who go into the making of you, there are a lot of people who can take credit for your success besides yourself.
R: the character of Michael Scofield seems to me that is a bit different from other heroes in similar shows.
W: Mmmm..
R: do you agree?
W: well I would actually argue that Michael has more in common with your average TV hero these days than one might think, I think if you look at Lost or 24 or the shield or a number of other american series you find lead characters, "good guys", that have the traits of bad guys, that have certain rough edges to them, that do questionnable things, that are not afraid to get their hands dirty for a good cause. In that sense I think Michael Scofield is sort of in keeping with the rat(?) (again, big word) in terms of perception of what is heroic , or what is believable about heroic.
I hope my post isn't too long already, I'll continue in a new one, I hope it's OK...

R: How much do you think of these characteristics states from you? How much from the script?
W: well, I would say at this point that the script is largely a blueprint that tells me where the character needs to go and within that context I'm free to sort of shape him as I will, finds bits of humor or humanity that might not necessarily be in the script as written. And to the writer's credit, I'm allowed free writing when it comes to that sort of thing. If I decide a line should be tweeked (?) then I'll simply tweek it.
R: How does the fact that you don't know where the plot is going, how does that change the way you act in each scene?
W: that's a great question. I think it's the beauty and challenge of working on TV that you don't know the end of the story. When you work on a feature film you have in one script a beginning, a middle and an end, with television drama you have to make your set of choices that's appropriate to the episode you're working on and then the next episode that you get might directly contradict all of those choices and it's your job as the actor to make that work somehow, and at its worst, it doesn't work, at its best you wind up with a contradictory, complicated character, which is how most people are in real life.
R: inevitably in a show like Prison Break when there are so many twists and turns, it seems that the story is going on the verge of being implausible.
W: (laughs) the verge? this is the virge, this is prison break (makes a movement with his hands, like half a circle - the virge is here, we're all the way over there) we're over here (says while laughing) the show has always been implausible, that's our strenghth and according to a lot of critics perhaps, our weakness, but we're a comic book show, that we take and play and execute very seriously, and that's always been the case and I'm sure it will be until the very final episode.
R: I'll go and ask some viewer questions, if you don't mind (this is the part where he asks my question!!! yay!)
W: sure (thank you Went!)
R: Adi is asking, do you think there's a chance for redemption for Michael? Can he go back to being a "normal" guy with a "normal" life again?
W: I think that door is closed, unfortunately, I think with Sarah went Michael's chance of redemption. I think Sarah represented the happy ending, if you will, the two of them riding off into the sunset, and that would make the sacrifice and the suffering OK, but with her blood on his hands I don't think even the score is possible, I don't think he will ever be totally clean, I don't think there's such a thing as going back to the way things used to be. I think he might try, I think that'd make for some interesting drama, perhaps somewhere in the middle of season 4, but I imagine he'll find that easier said than done.
R: then that'll be a good challenge for you then, the 4th season.
W: I think so. To hold Michael's ground as one of the show's heroes and yet to acknowledge everything that's happened to him, how far he's come, as a man, as a person, as a soul, I think that's where season 4 lives and breathes from.
R: Ok, thank you, Wentworth Miller
W: Thank you, it was a pleasure (shake hands).

soraya
Psych'Ward VIP

Féminin

Message par soraya le Jeu 13 Mar 2008 - 14:53

Went et le premier Ministre d'Israël

soraya
Psych'Ward VIP

Féminin